| Kenalan Hanzsensei |

Sekadar Lelaki Biasa -Feelhoney(kod gitar)


C
Wajah nan rembulan
AM
Meruntun jiwaku
F
Tiap bait tutur kata
G
Penuh keimanan


C
Oh tetapi diriku
AM
Berbeda denganmu
F G
Aku hanya insan penuh kejahilan

F C
Adakah mungkin kan ku milik kasih
F G
Atau sekadar di dalam hati~

cho:

C A
Ya Allah perkenankan
F G
Doaku jadikan ku halal baginya
E AM F
Menemani mimpi indahku
G
Ku bertanya~

C A
Adakah harusku kata
F G
Ku sayang dia ,Ku cinta dia
E AM F
Siapalah aku.. sekadar lelaki yang biasa
G C
Sekadar lelaki biasa~

bridge:
F E
Cintaku tak berarti memilikinya
AM D
Cukup sekadar doa
F G
Bahagiaku untuknya~

*ulang chorus..

p/s: kod gitar ni aku coba cari bersama Kimo Feelhoney. Masa ending part bridge tu, ble tambah kod 'D' untuk tambah...'ooohooooo'...Aku tak letakkan kerna aku blum arif bab naik key..hahaha~..:))

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin